Jump to content


Community Status Updates


Photo

*Hayden*

Why does so many people want the blue 4U lol i wished i loved pink so i cpuld preorder it on hlj right now... its gonna be hard to snag a blue, especially when everyone wants it and they always appear when i sleep ugh ughh
Sep 13 2014 04:27 PM
  • Flare.exe's Photo
    Flare.exe
    I'll probably end up pre-ordering the pink one, just 'cause it seems to be the only available one.
    Sep 13 2014 08:45 PM
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    Well blue seems the coolest of the bunch and gender neutral
    Sep 13 2014 09:29 PM
  • Eternal Mametchi Fan's Photo
    Eternal Mametchi Fan
    I like the blue one the least oops even though blue is one of my fave colors
    *cri* the pink one is bootiful and pink is like my fifth favorite color

    I have a spare blue one in my warehouse, you can have it but IDK how to "give" it to you XD
    Sep 13 2014 11:35 PM
Photo
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    cute but i dont remember it on the chart in the press release
    Sep 13 2014 02:20 AM
  • Flare.exe's Photo
    Flare.exe
    Kinda makes me think of Mitsumarutchi.
    Sep 13 2014 06:26 AM
Photo

*Hayden*

why do all the 4U preorders always appear when I'm asleep ugh
Sep 12 2014 06:29 PM
Photo

*Hayden*

I NEED a preorder for the 4U like badlyy, I hope HLJ has more preorders, AGAIN
Sep 12 2014 05:14 AM
  • Myiko's Photo
    Myiko
    it will always be in japanese, preorder or not, they don't make a difference xD
    Sep 12 2014 08:28 AM
  • OrianaC's Photo
    OrianaC
    Until they release it in english :D
    Sep 12 2014 10:58 AM
  • *Hayden*'s Photo
    *Hayden*
    There won't be an english one, i know japanese anyway, i guess
    Sep 12 2014 04:34 PM
Photo

*Hayden*

OMG, the iPhone 6 was released today along with the iWatch! My mum is going to get it as her contract with her 4s ends in October, and the IPHONE 6 HAS NFC YAY I CAN GET THE APP ON THERE FOR THE 4U, cos its easy to access the JP iTunes.. All i want now is the 4U, heh heh... ugh
Sep 10 2014 12:44 AM
  • ♥Twilightchi♥'s Photo
    ♥Twilightchi♥
    'All i want now is the 4U, heh heh... ugh' this is so me
    Sep 10 2014 12:45 AM
Photo

*Hayden*

my friend who lives in one of those high rise apartments in the CBD got to meet Ariana grande because she was in the apartment next door... omg asdfghjklkjgfsa
Sep 09 2014 05:10 AM
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    Ahahdjfgwhfbwbch
    Sep 09 2014 05:21 AM
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    That's seriously so cool if I met I wouldn't know what to say id be like ".... MARRY ME!!!"
    Sep 09 2014 07:13 AM
  • SailorRosette's Photo
    SailorRosette
    That chick is so funny... She seems like she'd be really cool to hang around too.
    Sep 09 2014 08:38 AM
Photo

*Hayden*

Why are all the US Friends on eBay so expensive =_= Living in Australia can sometimes be annoying... because if the Friends and figures come here, it'll cost like double the price, ugh
Sep 05 2014 05:12 PM
  • tamagotchirocks's Photo
    tamagotchirocks
    ALL tamagotchi's (most of the time lol) are overpriced on ebay >.< and yah ikr! Maybe u can buy them from toys r us...where I live its 19.99 there.
    Sep 05 2014 05:23 PM
  • XBlackIrisX's Photo
    XBlackIrisX
    Try amazon! They usually ship internationally :)
    Sep 05 2014 05:30 PM
  • tamastar133's Photo
    tamastar133
    @Tamagotchirocks the toys aren't in Australia
    Sep 05 2014 06:46 PM
Photo

*Hayden* → Eternal Mametchi Fan

when foes thr post adult contet end?
Sep 02 2014 03:46 AM
  • Eternal Mametchi Fan's Photo
    Eternal Mametchi Fan
    September 20
    Sep 02 2014 04:23 AM
Photo

*Hayden*

ITSS SPRING
Aug 31 2014 03:33 PM
  • derekq's Photo
    derekq
    :)
    Aug 31 2014 04:39 PM
  • Tamacass's Photo
    Tamacass
    YAAAAYYY
    Aug 31 2014 07:54 PM
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    FINALLY
    Sep 01 2014 02:23 AM
Photo

*Hayden*

On the 4U cm, at the end when they display the 4 different 4U's, you can see on the screens; Orenetchi on the toilet, Kuromametchi and Lovelitchi, Mametchi playing a game and a love letter from Himespetchi :p
Aug 29 2014 07:38 PM
  • derekq's Photo
    derekq
    likes this.
    Aug 29 2014 08:05 PM
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    acrually it's kuromametchi and lovelin no joke and im not sure it may not be a game mametchi is playing either.
    Aug 29 2014 09:15 PM
  • Eternal Mametchi Fan's Photo
    Eternal Mametchi Fan
    I'm really interested how Lovelitchi becomes Lovelin!
    Aug 29 2014 11:01 PM
Photo

*Hayden*

The Aikatsu Touch Card will have Akarichantchi and Ichigochantchi :)
Aug 29 2014 04:12 AM
Photo

*Hayden*

Does Toys R Us Japan ship internationally? They have the 4U's up for preorder there...
Aug 29 2014 03:43 AM
Photo

*Hayden* → ♥Twilightchi♥

who dat who dat
Aug 29 2014 03:41 AM
  • *Hayden*'s Photo
    *Hayden*
    I be the i g g y
    Aug 29 2014 07:20 AM
  • BlueCheeseMonkey~'s Photo
    BlueCheeseMonkey~
    put my name in bold
    Sep 05 2014 07:30 AM
  • BlueCheeseMonkey~'s Photo
    BlueCheeseMonkey~
    btw u missed put my name all over the paper I thought u knew that knew that l e l
    Sep 06 2014 04:24 AM
Photo

*Hayden* → Dazzilitchi

you havent been on 4ever gurl,
Aug 28 2014 04:10 AM
  • Dazzilitchi's Photo
    Dazzilitchi
    yea lost interest ;-;
    Sep 13 2014 02:16 AM
Photo

*Hayden*

Just watched the anime, no new TamaDepa news, they just revealed some downloadable foods, and said slmething like its easy to get downloads, just touch the touch spot or something :p 1 MONTH TILL THE 4U RELEASE YAY
Aug 28 2014 04:00 AM
  • furbitchi's Photo
    furbitchi
    I can't wait! But we still don't know what the middle icon does..... Maybe it's a pedometer like a NFC street pass one.
    Aug 28 2014 04:17 AM