Jump to content


Community Status Updates


Photo

Acegirl928 → xXMysticXx

Gotta love teen romances! haha finally someone knows how to have fun in a roleplay!
Jul 20 2011 10:35 PM
Photo

Swan_Song

We rocked it! Now let's do it again!
Jul 20 2011 10:12 PM
Photo

Space Unicorn

Mmmm Ramen :3
Jul 20 2011 09:54 PM
Photo

Acegirl928

I'm sure no one cares, but Cash Cash has the best cover songs! Gah this band is so amazing! <3
Jul 20 2011 09:39 PM
  • Acegirl928's Photo
    Acegirl928
    omgggg thats like the best song
    Jul 21 2011 07:48 PM
Photo

lovelatchi!

just got clothes from my aunty in england :3
Jul 20 2011 09:38 PM
Photo

SailorRosette

Why am I hungry this late?
Jul 20 2011 09:19 PM
Photo

Gerbiltchi → AggyK2

Hi! Yeah the Angel Tamagotchis are my favorite ones.
Lucky! I wanted to get the mobile Angelgotchi, but I couldn't find it for my phone.
Jul 20 2011 09:13 PM
Photo

AggyK2

A few days ago, I downloaded the Angry Birds Google Chrome app. I got addicted! XDDD
Jul 20 2011 07:27 PM
  • Tama rage's Photo
    Tama rage
    Me too :)
    Jul 20 2011 09:13 PM
  • AggyK2's Photo
    AggyK2
    Yeah, isn't it so awesome? I'm stuck in the last stage of level 2 DX
    Jul 20 2011 10:17 PM
Photo

.:Nightpelt~Togetchi:. → Nazotchi25

THE PICTURES YOU MADE OF TAMAS USING LETTERS IS AWESOME!!!!! YOU SHOULD BE AN ARTIST.
I GIVE IT 100/100
Jul 20 2011 07:21 PM
Photo

Sarry

Hey guys, I'm JJ1749!
Jul 20 2011 07:12 PM
Photo

xxxlightsxxx

I have 2 jobs... and just 2 weeks ago i was complaining cuz i had non
Jul 20 2011 06:58 PM
  • SailorRosette's Photo
    SailorRosette
    It will be worth all the freedom you have later with that money.
    Jul 20 2011 07:02 PM
  • xxxlightsxxx's Photo
    xxxlightsxxx
    I'm not complaining! I love working!
    (thats not sarcasm)
    Jul 21 2011 07:20 PM
  • '/={3's Photo
    '/={3
    lol
    Aug 12 2011 02:10 PM
Photo

Kuromitsu → Kittra

Mine and *Cling* ;_;
Jul 20 2011 06:47 PM
Photo

AggyK2

Should I join a hatch? My time zone is GMT -3.
Jul 20 2011 06:46 PM
Photo

~L~ → SugaryGoesRAWR

ONLY IF THERE'S CANDY.
Jul 20 2011 06:01 PM
Photo

pikachuchu!

Slept at 1am. Woke up at 7am. If you can't count, I only had 6hrs of sleep. Full day ahead...(tired!!!!)
Jul 20 2011 05:43 PM