Jump to content


Community Status Updates


Photo

Makiko Lover

i drew my friend a mermicorn (a mix of a mermaid and a unicorn thats twice as magical :D)
Jul 10 2011 09:10 PM
  • RubyKuchipatchi98's Photo
    RubyKuchipatchi98
    Sounds magical! XD
    Jul 24 2011 08:44 AM
Photo

Makiko Lover

i do wanna form a band, also read the comment i left on your profile :)
Jul 10 2011 09:09 PM
Photo

Makiko Lover → Tama rage

haha cool :) i always go on violetchi 1, if we wanna meet up will that work?
Jul 10 2011 09:04 PM
Photo

cupcakes333 → OldSchoolTama

Hello! I'm Pink Hippo's Best freind. (in real life.) I'm new to tamatalk and wil probably need a bit of help.
Jul 10 2011 08:49 PM
Photo

Tamagirl1124 → booboo1

Lol yup!
Jul 10 2011 07:47 PM
Photo

Tamagirl1124 → booboo1

Lol yup!
Jul 10 2011 07:47 PM
Photo

patches13

aww thank you :)
Jul 10 2011 07:16 PM
Photo

Delaney0213

I start college tomorrow im extremely nervous.
Jul 10 2011 07:01 PM
  • SugaryGoesRAWR's Photo
    SugaryGoesRAWR
    Don't be nervous, it'll be fun!
    Jul 10 2011 09:08 PM
  • lovelatchi!'s Photo
    lovelatchi!
    good luck!
    Jul 10 2011 09:59 PM
  • Inmyroomreb's Photo
    Inmyroomreb
    College is better than high school, trust me. Hardly any drama and you get treated like an adult.
    Jul 10 2011 10:35 PM
Photo

Delaney0213

I start college tomorrow im extremely nervous.
Jul 10 2011 07:01 PM
  • Tamafan777's Photo
    Tamafan777
    Awesome! Good Luck with college. I think you'll do awesome. :) ;)
    Jul 11 2011 08:13 AM
Photo

~L~ → jadine

LIES JADINE ALL LIES.
Jul 10 2011 06:37 PM
Photo

capitalism.

DO THE TIME WARP!
Jul 10 2011 06:18 PM
  • Swan_Song's Photo
    Swan_Song
    It's just a jump to the left!
    Jul 10 2011 09:06 PM
  • capitalism.'s Photo
    capitalism.
    xDD
    Jul 11 2011 08:55 PM
Photo

mielicious

Tamagotchi iD L just arrived...it was so lovingly packaged :p
Jul 10 2011 05:51 PM
  • ApertureGotchi's Photo
    ApertureGotchi
    yay!!! Im so happy 4 u! Idk if i should buy one tho, but have fun with it!
    Jul 12 2011 07:45 PM
Photo

Tama rage

Yes we should honestly I think we 3 could get to be pretty good friends !
Jul 10 2011 05:45 PM
Photo

Makiko Lover → Tama rage

"Yes all the time !
and I always want to like talk to you but I never do.
When tamatown is working again we should be in a band together with kuromametchifan and us 2"
Jul 10 2011 05:38 PM
Photo

Makiko Lover → Tama rage

? in some topic i think we talked about forming a band
Jul 10 2011 05:34 PM