Jump to content


Community Status Updates


Photo

nokotchi

I just realized how tired I've been for these past few weeks.....
Nov 11 2011 11:21 AM
  • chrispilot2293's Photo
    chrispilot2293
    hey, noko, I changed the name of http://tamagotchiliving.co.cc to http://tamaliving.co.cc
    Nov 11 2011 12:41 PM
Photo

iRhymu → desiraeisdesirae

Did you get you iD L? :) *checks your log*
Nov 11 2011 11:01 AM
Photo

Space Unicorn

Ugh I'm grounded. Mum and I got into an argument and she said I smelled like a skunk so I lost it, I won't be on today, I might sneak on, but that's going to be hard.
Nov 11 2011 10:21 AM
Photo

ZuZu

yay! I'm going to the ice rink today, I got no school today! iDL will be my escort. I'll be teased but oh well, my friends are like that. Friend: lol Simone, you're carrying around your tamagotchi again? Me: well I always am aren't I? F: dude you-are-obsessed M: let's just get on the rink l^\ F: ahhh! *falls* M: <_<' smooth.
Nov 11 2011 10:05 AM
Photo

santi-

sorry folks, this ain't skinemax
Nov 11 2011 09:18 AM
Photo

santi-

sorry folks, this ain't skinemax
Nov 11 2011 09:18 AM
Photo

santi-

this aint f*****g facebook
Nov 11 2011 09:17 AM
Photo

santi-

i don't understand this
Nov 11 2011 09:17 AM
Photo

santi-

but why
Nov 11 2011 08:50 AM
Photo

santi-

wtf is this weird new tamatalk i dont get it
Nov 11 2011 05:29 AM
Photo

FullBlownWitch

I love waking to no power. Here's hoping that it comes back on soon, that the hurricane rolls out of town soon (eventhoughIsecretlyLOVEthem), and that my phone holds out long enough.
Nov 11 2011 05:14 AM
Photo

Yattatchi14

ok. who really hates when ender man creep up behind you?? EEEEKK!!!!!
Nov 11 2011 04:02 AM
  • Alicefly's Photo
    Alicefly
    I still hate creepers more!
    Nov 11 2011 08:17 AM
Photo

mametchifan1996 → nadoosh

Hello! :D
Nov 11 2011 03:52 AM
Photo

I'm in your pants → .chasm.

I SAW YOU RIDIN' ROUND TOWN WITH THE GIRL I LOVE AND I'M LIKE getinmyvan
Nov 11 2011 01:58 AM
Photo

Alicefly

Hurray! :D Getting an ID L for Christmas ^-^
Nov 11 2011 12:24 AM
  • ZuZu's Photo
    ZuZu
    yay!~ it's so fun. ;D
    Nov 11 2011 09:53 AM
  • chrispilot2293's Photo
    chrispilot2293
    15th aniversary ver???!!!
    Nov 11 2011 10:18 AM
  • Space Unicorn's Photo
    Space Unicorn
    Lucky!
    Nov 11 2011 10:21 AM