Jump to content


Community Status Updates


Photo

Tamacass

weeeeee I'm having fun (I think)
Yesterday, 03:44 AM
  • snowflake6's Photo
    snowflake6
    weeeeeeeeee
    Yesterday, 04:15 AM
Photo

♥Twilightchi♥ → Tamacass

swaggie
Sep 12 2014 11:37 PM
  • Tamacass's Photo
    Tamacass
    Swag tu u too
    Sep 12 2014 11:39 PM
Photo

Tamacass → PurplePyonkotchi00!

I'VE BEEN' PLAYING ACNL AGAIN!! Trying to get back into it lol
Sep 12 2014 11:18 PM
  • PurplePyonkotchi00!'s Photo
    PurplePyonkotchi00!
    YAAAY XD
    Sep 13 2014 06:21 PM
Photo

Tamacass

one more week until school holidays!! :D
Sep 12 2014 11:12 PM
Photo

Tamacass → FerociousStrike

Oh, looks like another good drawer has joined! Yay :3
Sep 12 2014 12:30 AM
  • FerociousStrike's Photo
    FerociousStrike
    lol, thank you! :D
    Sep 12 2014 10:13 AM
Photo

Tamacass

agh, my old fanfics are so embarrassing X{
Sep 12 2014 12:28 AM
  • Eternal Mametchi Fan's Photo
    Eternal Mametchi Fan
    mine are the most embarrassing
    Sep 12 2014 04:44 AM
  • Violetchi luv's Photo
    Violetchi luv
    my fanfics when i was 12 usually involved kirby and some universe (omg they were terrible)
    Sep 12 2014 05:48 AM
  • PurplePyonkotchi00!'s Photo
    PurplePyonkotchi00!
    I feel ya. Good thing most of my Tamagotchi ones were never posted -u-;
    Sep 13 2014 08:35 PM
Photo

Tamacass

What should I write for my next fanfic? :O
Sep 09 2014 12:25 AM
  • The Ultimate Doomer's Photo
    The Ultimate Doomer
    The eyebrows that are on Ikemen Mametchi. :O
    Sep 09 2014 12:29 AM
Photo

Tamacass

JUST PREORDERED A WHITE 4U OFF EBAY WITH MY BIRTHDAY MONEY. IT WAS $95 BUT IT WAS SO WORTH IT!! I STILL HAVE ENOUGH MONEY FOR A FACEPLATE YAAAAAAAAAAAYYYYYY
Sep 08 2014 12:51 AM
  • *Hayden*'s Photo
    *Hayden*
    $95 is a lot o_O
    Sep 08 2014 01:18 AM
  • Myiko's Photo
    Myiko
    Yup, $95 is REALLY A LOT O_o
    Sep 08 2014 08:20 AM
  • Tamacass's Photo
    Tamacass
    I know... BUT STILL WORTH IT >w<;
    Sep 08 2014 03:56 PM
Photo

PurplePyonkotchi00! → Tamacass

Dat Mario swag XD
Sep 07 2014 04:20 PM
  • Tamacass's Photo
    Tamacass
    lololol I think it's from a japanese commmercial of... I don't know XD an old mario game??
    Sep 08 2014 03:55 PM
  • ♥Twilightchi♥'s Photo
    ♥Twilightchi♥
    IKR. #datswagtho
    Sep 09 2014 12:56 AM
Photo

Tamacass

Might be preordering a white 4U on eBay with my money. So excited!! >w<
Sep 06 2014 12:21 AM
  • NATUUURE :D's Photo
    NATUUURE :D
    Omygawd. How much? I tried preordering but it was pricy. :(
    Sep 06 2014 05:27 AM
  • Tamacass's Photo
    Tamacass
    just brought it. $95 lol
    Sep 08 2014 03:56 PM
Photo

Tamacass → Eternal Mametchi Fan

you have 2012 likes. HAPPY 2012 AGAIN!! (lol that's the year you joined)
Sep 05 2014 02:56 AM
  • Eternal Mametchi Fan's Photo
    Eternal Mametchi Fan
    Haha yay :D
    Sep 05 2014 02:59 AM
  • tamastar133's Photo
    tamastar133
    Now it's 2015 lel
    Sep 05 2014 05:25 PM
Photo

Tamacass

got my internet working again! :D
Sep 05 2014 02:55 AM
Photo

Tamacass

petting my cat. She loves EVERYTHING and rubs on EVERYTHING and purrs alot. :3
Aug 29 2014 12:07 AM
Photo

Tamacass → Kayleykitty

I like chicken nuggets too :D
Aug 29 2014 12:01 AM
Photo

Tamacass → tamastar133

My friend plays piano XD
Aug 28 2014 11:59 PM
  • tamastar133's Photo
    tamastar133
    I want to play the Piano maybe just one day
    Aug 29 2014 09:48 AM
  • Tamacass's Photo
    Tamacass
    Dream on! lol XD
    Aug 30 2014 01:58 AM