Jump to content


Photo
- - - - -

who wants 2 join my group hatching?


  • This topic is locked This topic is locked

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 05 August 2005 - 02:25 AM ( #21 )

a gruop hatching is when u reset/hatch ur tama @ the time and date set- for this 1 it's 20th august 05 @ 6:30pm. then we keep every 1 informed on our tamas growth via e-mail or forum or watever!

Beccca

  • beccca user photo
  • Group: Members
  • Posts: 424 posts
  • Joined: 17-July 05

Posted 05 August 2005 - 05:11 AM ( #22 )

Hey it's Bex again I'm still in the group hatch but I might be getting another tama from america so I can debug it so I might hatch that one on the 20th instead.. If I don't have it by then or I'm not getting it, I'll reset my flame one as planned. Lol nobody's answered my questions. :lol:.

Anyway, Bye. Bex.

Beccca

  • beccca user photo
  • Group: Members
  • Posts: 424 posts
  • Joined: 17-July 05

Posted 05 August 2005 - 09:56 PM ( #23 )

Hey ok...6 thirty does that men in Oz? I presume PM...:unsure:.

k seeya! Bex.

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 06 August 2005 - 12:03 AM ( #24 )

yeah......6:30 pm est oz time.

Beccca

  • beccca user photo
  • Group: Members
  • Posts: 424 posts
  • Joined: 17-July 05

Posted 06 August 2005 - 05:54 PM ( #25 )

Hey I'm most probably getting my American tama yayyyyy! Dunno when, but my grandparents emailed me back and said that the price (not sure for which version) was $14 US! Not too bad!

Lol seeya! Bex.

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 06 August 2005 - 08:25 PM ( #26 )

oh hey kool :chohimetchi: ! can u still connect an american version wiv an australian version?

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 06 August 2005 - 08:34 PM ( #27 )

Let's recap who's in the group hatching so far.
DATE: 20 August TIME: 6:30pm




>tamaluvva >tamatarou
>neocooler43 >Gracielou
>wafflegurl >Turtle
>lufia83 >Me, ringotchi! :chohimetchi:
>tamat4lker >*tamakitty*
>beccca


gabbygirl

  • gabbygirl user photo
  • Group: Members
  • Posts: 41 posts
  • Joined: 07-August 05

Posted 07 August 2005 - 11:40 AM ( #28 )

:furawatchi: I'll come. What time?

pola

  • pola user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 07-July 05

Posted 07 August 2005 - 09:42 PM ( #29 )

i wanna join!!!!!!!!!!!


ps. i live in nz[ new zealand ]

whats the difference between australian time and nz time?

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 08 August 2005 - 03:43 AM ( #30 )

gabbygirl, time is 6:30pm
pola, nz time is about 1 or 2 hours maybe

Beccca

  • beccca user photo
  • Group: Members
  • Posts: 424 posts
  • Joined: 17-July 05

Posted 09 August 2005 - 06:44 AM ( #31 )

Hey! I *think* that you can connect an American with an Australian tama. By the way I'm definitely getting my american tama by this sunday :gozarutchi:. Lol bye!

pola

  • pola user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 07-July 05

Posted 13 August 2005 - 11:58 PM ( #32 )

ok ringotchi ill hatch my 1 at 7:30 then :) ;)

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 14 August 2005 - 12:16 AM ( #33 )

yep thats ok :)

Beccca

  • beccca user photo
  • Group: Members
  • Posts: 424 posts
  • Joined: 17-July 05

Posted 15 August 2005 - 05:36 AM ( #34 )

Ah my hectic life! My tama connection arrived on Saturday instead of today, and I just couldn't wait for the group hatch! I thought, well I'll reset it next week, I won't be on a high generation anyway! Well, being on 7th right now, I think I'll just reset either my flame or my Oz version 2 (which I accidentally reset). Sorry I'm changing so offten lol! ;)!

Bex.

tamagirl247

  • tamagirl247 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 46 posts
  • Joined: 15-August 05

Posted 15 August 2005 - 02:00 PM ( #35 )

hey i'd like to join!!

tamagirl247

  • tamagirl247 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 46 posts
  • Joined: 15-August 05

Posted 15 August 2005 - 03:07 PM ( #36 )

hey a group hatching is when everyone resets their tamagotchi's and keeps each other posted!!! :angry:

tamagirl247

  • tamagirl247 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 46 posts
  • Joined: 15-August 05

Posted 15 August 2005 - 03:13 PM ( #37 )

r u from america??? :angry:

tamagirl247

  • tamagirl247 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 46 posts
  • Joined: 15-August 05

Posted 15 August 2005 - 03:25 PM ( #38 )

7:30 AM??? :angry: :wub:

ringotchi

  • ringotchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 61 posts
  • Joined: 06-May 05

Posted 16 August 2005 - 02:17 AM ( #39 )

I'm from oz the time for the hatch is 6:30pm.

Beccca

  • beccca user photo
  • Group: Members
  • Posts: 424 posts
  • Joined: 17-July 05

Posted 18 August 2005 - 06:12 AM ( #40 )

Yay the group hatch is less than 2 days away! Lol that was random and by the way all you US peoples it'll be at a really awkward time for you like in the middle of the night lol.