Jump to content


Photo
* * - - - 4 votes
NO COMMENTS

Awesome's Tama-go Log

tamago meap!!!! tamagotchi

  • Please log in to reply

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 16 October 2012 - 03:22 PM ( #1 )

Hiya! I will be talking about my tama-go with my kikitchi named "zack"
Be Right back!!!! :D


-Awesome2489 :mimitchi:

Replies

25

Views

967

Started

16 Oct 2012

Last Post

18 Nov 2012

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 16 October 2012 - 03:36 PM ( #2 )

Hi I am Awesome with zack the kikitchi!!

Zack: Hello!!!

Him and his wife, Melody the Lovelitchi!

Melody: Hi everybody!! YAY! I AM ON THE INTERNET!!! :D FAME!!!

I have only 2 hungry hearts FILLED!!!!! FOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!

...

...

... What?

Anywho, I--- (Who's That?)

ojitchi's ghost: Take good care of zack (disappears)

Hey? Did I just here dad? :huh:

Umm.. No!?

Bye Tama talk!

Bye!

FOOD! :angry: I mean byeeee!

-Awesome2489 :mimitchi:

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 16 October 2012 - 04:03 PM ( #3 )

Psst... Hey its me zack! I am taking over right now to tell you my stats!

Status:
7 years
65 pounds
4th generation
Hunger: OOXXX
Happy: OOOOX
Training:11 points
Friendship: OOOOOO
Character: 6
Kikitchi
Points:1320P
User name: Cool

-Zack the Kikitchi :puroperatchi:

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 16 October 2012 - 04:14 PM ( #4 )

Its me! Melody! I just want tosay HI! Hi!

-Melody the Lovelitchi :hitodetchi:

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 16 October 2012 - 06:08 PM ( #5 )

Question: Why can't I log into tamatown???? :huh: Plz respond

-Awesome2489 :mimitchi:

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 17 October 2012 - 03:55 PM ( #6 )

Oh!!!! She's Cute!!!!!!!!
Oh... Hey tama talk! Zack has a baby girl!

Her name is....
Umm...\
Uhhhhhhhhhhhhhh...

Peppy!

Peepy: Hai Tama Tawlk!

Awwww *Kiss*

*Slaps Zack* No Kessis!

Zack is going to the gym to try the weights!!

*UGH* 1

*NGH* 2

*WAH* 3!!!!

:D Good job!

FOoOoOoOD!!!! :ichigotchi:

Oops Gtg tama talk!!!

BAYYYYYYYYYYY!!

UGH No baby :babytchi: Talk... PLZ!!!

bye!!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 17 October 2012 - 04:11 PM ( #7 )

Heads Up :kuribotchi: :

The Daily Tama! :gozarutchi:

Welcome to the Daily Tama!! Im Zack...
Im Melody!
And I am Pepy!!
Dont Forget me... Awesome2489 :mimitchi:

I just ordered 3 tama-go's!\
Yay 4 Tama!
They will come between October 19 and October 24
Won of thouse Daez!
And that means More tama's will be added to this blog!!
Can't wait! Next Thing is a giant banana attack in-- :lol:
Wait, wait, wait! What page are you on?! :o
Umm...
Well... I guess that's all we got so see you later tama talk!
Bye!
Bye!
Bai!
Cya!


The Daily Tama! :gozarutchi:

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 18 October 2012 - 01:16 PM ( #8 )

*zzZ*
Awww Look at her! Oh, Hey tamatalk! :hitodetchi:
*sniff* Today were gonna leave! *Sobs Loudly*
*Slaps Zack* QUIET! At 12:00, were gonna turn on the mini nightlight and 15...
...Minutes later, we are...
They... they are gonna leave!
*Dreams of being with her parents forever*
AWWWWWWWW!
*sobs quietly*
It is quite sad!!
(Psst.. Tamatalk! Yeah its me awesome! Im gonna speed up the
Time to 11:59 so they leave early and I do not miss them leave
while im asleep at 12:00AM)

Bye tama talk! (for now!!!)
Bye
Bye!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 18 October 2012 - 01:19 PM ( #9 )

Hey tamatalk I set the time to 11:49 so i had time to talk to you!
They are asleep because at 12:00 they will leave and I'll see it!
*zzZ* *zzZ* *zzZ*
This could be quite sad!
Be right back! (BRB!)

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 18 October 2012 - 02:29 PM ( #10 )

*zzZ* *wakes up & yawns* guud morning mummy and da--
mommy? daddy? where r u? *sniff* are they gone?
Umm... (hey tamatalk) Peppy... Well let me explain...
wha happund? They uhh... well.... Just tel me wha happund!
They.... left last night... ;( THEY WEFT!? THEY WEFT WITTLE OL' ME?!? :hitodetchi:
Yeah umm.. They kinda left "wittle ol' you!"... Bu.. But why??? Well... It was the time
they had to leave wittle u... *sniff* *quiet sobbing*
I gotta go tamatalk... Bye! Bai! *sobs louder* THATS WHAT MOMMY AND DADDY
SHOULD SAY TO ME BEFOR THEY WEFT!!!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 19 October 2012 - 05:16 PM ( #11 )

EEEEEEEYAAHHHHHHHHHHH!!!!! AHHHHHHHH!!!! Yay! I just got 3
tama-go's!!!!! Oh yeah and I am a shelltchi! *drops water* oops! I
always drop water *hee hee!* Here's the names, color, and type!
Type Color Name
Mattaritchi Fire brick Eddy
Mattaritchi Green Sam
Ahirukutchi Orange Buddy
And the one I already had...
Shelltchi Indigo Peppy

Hi! I am-- *Gibberish* Blah blo blea bluo
Aha ha ha! *acts stupid* Blah!!!!!!
Umm...? I think awesome, Peppy and me are the
only mature ones! That's true! You and her are a
good care characters! What about those two???
*acts stupider* yeah their bad care characters!!!
It's quite hard to keep up with all of you!!! Topping
that... I have to leave some of you at home when
I am at school. What?! But-- But I love love Love
going to school with you! Hmm... This is a hard
thing to figure out... anywho... cya tama talk!!
Bye! Bye! Cya! Blah! meh... What'd you say?
Bye!!!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 20 October 2012 - 10:17 AM ( #12 )

Hey tamatalk so my Mattaritchi I opened it up to see if there was a debug
button... I couldn't find it and now I can't find triple AAA batterys!
Well it was nice knowing him!!! *drops water* Hey peppy, do you think that
you could evolve today? Hey! I guess I might! *sniff* I miss my brother now!
awwww, don't be sad sam. (At least he lost his stupidness!) Well, at least
I am here! True! Oh I want to put shelltchi's status!

My status!
2 yr
70 lbs
5th generation
Hunger: OOOOO
Happy: OOOOO
training bar: 14 points
Friendship: OOOOOO
character: 6
Shelltchi
points: 11190
user name: cool

I wonder what she will evolve into?
Bye tamatalk! Bye bye! Cya! Bai!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 20 October 2012 - 03:35 PM ( #13 )

Tama problems! episode 1: Losing sam

Wow! You look amazing! I know, right? Hey tamatalk! my shelltchi is now a
lovelitchi! I gave her a full training bar! She is amazing right sam? (No audio)
Sam? So... What does sam think of me! On a scale of 9999 to 10000?
*draw's a face on orange ball* Me and "Sam" will be right back! *runs*
What was that for? I dunno?

To be continued...

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 22 October 2012 - 02:37 PM ( #14 )

Hey guys! 2 thing's, my ahirukutchi is a korokotchi and I gave my friend elijah
my tama sam. we are REALLY losing tamas here! Hey awesome, what the HECK
was that loud noise at 10:00? It sounded like a Duck! *gasp* Was there a duck
in your class?!? No? That was a fire drill. We practice in case there is a fire.
Sidenote: I am making my friend an account for tamatalk but I will log on to his account
when he is busy.
CYA! bye! one more thing, why did I hear... Hear what? Scratching and talking?
uhh... Oh students talking and me writing things down! oh! Bye tamata-- Hey! that's
what I say! Bye tamatalk! Bye! Cya!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 24 October 2012 - 03:09 PM ( #15 )

Oh why thank you! Awww cute! Hiya tamatalk! Peppy married a kuromametchi that
I named devin! Why thank's for the warm introduction. OHHHH SO DREAMY!!!
Oh and korokotchi is now a nonpotchi. Oh devin! *GASP* YOUR STRONG!
Yeah I have been trying out the weights. No biggie!
*drop's jaw* Woah he is stronger then me! Well I guess I gotta go tamatalk. bye!
Good-bye! Bai! Bye... *hmph!* (I think he is mad)

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 26 October 2012 - 03:52 PM ( #16 )

HAHA! Tis iz fun! *hehe!* Oh, hello tamatalk! Hewwo TamaTawlk! Hey guy's!
Peppy had a baby boy! I named him dizzy! Oops brb! (be right back!)


awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 27 October 2012 - 09:09 PM ( #17 )

Hey tama talkers! I just gone to my friend Joel's birthday and brang 1 tama-go.
The green of course! Peppy and devin brush their teeth and--WHYYYY!?!?
what? *sobs* You left me and---Oh tamatalk, buddy married a Uwasatchi I named
Jenny! Gotta go!

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 27 October 2012 - 09:09 PM ( #18 )

Peppy will leave dizzy tonight

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 03 November 2012 - 02:04 PM ( #19 )

Post 19 part 1

Sorry I have not been doing this but this is what happened:

-Peppy left dizzy
-Dizzy is a toddler
-Dizzy is a Kilalatchi
-Yay! 15/15 training points
-Dizzy is a kikitchi
-Dizzy married a memetchi this morning
-I gave away my pink tama-go :( to my friend elijah
-Thanks Tamatown123 for following!

Memetchi I named her Leah.
Hello people! Hello again tama-chat!
Great news! Check the next post
cause this is getting to long!
I will see you on the next post!
I will click POST! But wait I---
  • tamatown123 likes this

awesome2489

  • awesome2489 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 89 posts
  • Joined: 16-October 12

Posted 03 November 2012 - 02:21 PM ( #20 )

Post 19 (continued)

Hello Tamas! *whispers* shh! Its starting!
*Lights dim*
HELLO! Welcome to the...
New Tamagotchi show!
We have new guests to this log!
All the way from Tamagotchi, Game boy... (lol!)
Please welcome...
Leo! (kuchipatchi) Hello-tchi! Thank you-tchi!
Bull! (Hashizotchi) HIIIIIIIIIII!
And Zack! (Kuchitamatchi) Hai people!
We will be back soon...
In the next post!

Edited by awesome2489, 03 November 2012 - 02:22 PM.





Also tagged with one or more of these keywords: no comments, tamago, meap!!!!, tamagotchi