Jump to content


Photo
* * * - - 11 votes
NO COMMENTS

My v3 log c: first one ever ouo



  • Please log in to reply

tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 02 August 2013 - 04:09 PM ( #35 )

Like what! Kawaii is 2 and she grew yesterday odd… that's all

tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 02 August 2013 - 07:03 PM ( #36 )

GARVITY FALLS BLEW MY MIND AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thats all...



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 02 August 2013 - 11:01 PM ( #37 )

Do not dispare the update is here! oh btw Kawaii is almost about to sleep :)! YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! where's Kawaii!? =_______=!? whu do YOU CARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <---- white text! XP! OH hey mom GO AWAY! YOU SMELL AND HATE GRAVITY FALL CAUSE IT'S TOO FAKE!  NOW LAVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MKAY11SO..... what's up U: oh I just need to stay here for the night please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sure you can stay but why? you can talk in white text! :) Okay but I might as well say it! I NEEDgotchi money I just have 2447 points! <--- white text so that's why :I OHHHHH okay so tomorrow ill give you some but *yawns* I'm sorta tired! Well perhaps we should end this soon U:< so Yeah and why are you still 2 year old!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       CAUSE YOU KEEPED ON PAUSING ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okay while you fight ima go find Jess! Sup! *eating french toast* well Ima go it's late O . o Bye My meebas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!well Just wanted to see if your still in the neighborhood to say hi >:(. FIGHT FIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okay- I'm shuting up now O___________________________O oh look Mirairtchi! *runs* (oh you might see withe text anywhere so look!) Weird....... Yes weird..... well bye!!!!!!!!!!!!! OHHH I STILL WANT MY PLUSH LION KAWAII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BYE-



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 03 August 2013 - 09:19 PM ( #38 )

yummy
happy

Short update Kawaii is fine and we'll just say hi also I wrote a huge update that went down the delete button!!!!!!!!! >:(( so mad well bye and Kawaii is 3 years old cause of pausing :L bye! BYE!



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 05 August 2013 - 10:00 AM ( #39 )

  I bet that you might be wondering why I wasn't on cause first of all My IPod was taken away and I was at some ugly park who's name I shall not say but I can use my Comeperter?.... yes that B) Also you fell in... DUDE SHUT UP THEY WILL NEVER KNOW!!!!!!!!! STUPID PARK UGH YESTERDAY WAS THE WORST DAY EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!so now that that's over time to log! Yes I was 4 yesterday but Tamastar recet cause I was being turned into an old lady! I was so ugly but she recet me back to normal but what I was 3 again like really really dude!?   That was the shopkeepers fault he gave me the chest for 100 gotchi points! *door knock* Ooh mail! Wait I thought you can't get Mail yet or yeah? Dude it's the 2013 year...DERP!  yummy
Yeah derp...  What's up it's Jess man B) Yeah okay go away *gets broom* NO IT'S ME!!!!!!!!!! DA JESS MAN NO DA JESSIE! YOU SHUT YOUR TAMA MOUTH! WHY HOW DARE YOU LITTLE- SHUT UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THIS is a log now Jessie- no um? oh now Jess go away Dawny is away for now! Okay wasn't that lovely! no yes it was *gasp* let's end this getting out of hand! BYE YOU!!!!!! Thank you for reading like and rate stars! bye!



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 06 August 2013 - 11:55 AM ( #40 )

                        Yesterday in some mall there's this Tokyo shop opening in nov. and I'm like going to the mall at dec. where christmas time is coming! hooray! BUT I'M NOT GONNA BE THERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! But I will besides your gonna be there cause your coming in Christmas dinner and Thanksgiving dinner and for halloween night with your child! Oh Yay! Will I be there? WELL YEAH IT'S FOR TAMAGOTCHI'S! Even Bro the Memetchi? Who's Bro? He's a Tamagotchi YO! DAWN REMEMBER CINDY THE BIRD THINGIE? WELL DUH! SHE NEVER WAS AROUND IN MY CHILDHOOD why? How should I KNOW? uh anyway Bro is you great-grandpa REALLY I WANNA MEET HIM :)!!   *knock on door* Hey Dawny,Kawaii and Loser Tamastar what's up You look really Gay cause your a boy and a Memetchi Oh well hello I was wondering about you (O///O)/ *runs* Really like wow! (# ^ . ^ #) uh oh hey I dropped my pen in my house! got to go later! Okay hey Bro it's been a while... oh look My tamago is calling me uh bye! Uh am I weird oh I guess I am But I got this who freaking log to meh! Who say >B) BRO?! come on leave your a creep -____-  <.< WELL THIS MY LOG NOW AND IF YOU WANT IT YOUR GONNA HAVE TO FIGHT ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOW WHAT YOU GONNA DO MY MEEBAS!? oh i'll tell you ima show you! *gets scissors and cuts curl* Why you son of a /////////// well your a female dog! with a girly curl that I killed oh! GUYS IMA end this it's getting spammy >:(( so go away Bro you are not coming to thanksgiving or Christams at all! BYE like and rate stars please I do my best Bye stalkers!  ZBYE! BYE!


Edited by tamastar133, 06 August 2013 - 12:02 PM.


tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 06 August 2013 - 07:39 PM ( #41 )

         So I might not be able to update my log cause something went wrong with my comeperter :( so I'll be post poning this when I stop updating       :( Bye everyone :( maybe we'll update tomorrow? Yes maybe well bye :( I hope to update tomorrow D: Even for me :L BRO WILL YOU GET OUT OF HERE YOUR BAN FROM TAMA TALK! Even me! Cindy the bird thingie Oh hello mom! >:I Everyone is color related to blue xD until you can always see these pictures :(  random well good-bye maybe tomorrow maybe not... BYE! ! BYE!  Even The Jess man B)  bye :L SHUT UP JESS well bye BYE! EVEN IF I'M BANNED IN HERE! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz BYE!

happy
My furby
yummy
Adventure time xD

MY GOSH THE THE THIRD PAGE HOORAY TOO BAD I'm NOT GOING TO UPDATE THIS WEEK OR TWO :(! YAY!!! ME NO US! BYE


Edited by tamastar133, 06 August 2013 - 07:58 PM.


tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 07 August 2013 - 02:34 PM ( #42 )

YAY!! WIFI! BUT PERhaps not tomorrow :L BUT THE 3Th PAGE Again so today I went to- MY new middle school Bancroft it was fun I also toke Kawaii but she was on pause and well sound off It was soooooo epic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yay EWW you were dancing and you suck! like so awkard! BUT NO I HAD TO BE PAUSED!!!!! sorry My MOM didn't want you to beep but I still toke you! WELL OKAY! i like this cause soon ima be 5 :) I hope DA JESSIE leaves he's sooooo weird and I hate him xD Well.... yeah but school was awesome also I fell when I was dancing xD ima end this cause I'm going bye! BYE!!! you and why does this log only have like only freaking 2 stars! rate or DIE!! > :)) Like and rate stars! bye or else > :)) also I noticed that there's many logs coming out and new members which makes me feel odd also Tamacass is my firend and I want you to rate her log it's really good and works hard to make it like ME!! Yeah folks also I don't know who Tamacass is who but um.. rate and like her log YO! Tamacass if seeing this I want you to know that your log Rocks! :) bye AGAIN!! BYE AGAIN!


Edited by tamastar133, 07 August 2013 - 02:39 PM.


tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 07 August 2013 - 05:07 PM ( #43 )

REMINDER:Since school is starting I might not be able to update alot good news Kawaii will soon be gone MWHA! HAA!!!!!!!!!  what... NOTHING!!!! anyway This will be a short update why does only one person follow this log? is my log that of lame cruddy chessey acts?! yes noo... your like rad yeah your like awesome! X_________X WELL IF YOU ASK I THINK THIS LOG IS!- SHUT UP I NEED TO END THIS :o BYE DON'T LIKE AND RATE STARS!!


Edited by tamastar133, 07 August 2013 - 07:29 PM.

  • tinkeepie11 likes this

tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 07 August 2013 - 08:10 PM ( #44 )

Matchmaker came and its a BABY GIRL AGAIN it's been a line of girls after Bro UGH!!!! OH WELL! maybe again i'll try to get a Mametchi not a Dawny what's that supose to mean? Nothing Yeah yeah! but now i'm a parent ugh! which means a child BYE!! Wait i'm not finished Kawaii don't press that wait no don't click-



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 08 August 2013 - 05:32 PM ( #45 )

herasser

   GOOD NEWS MY COMEPERTER WORKS BUT today is Kawaii's last day noooo I wanted her to still be with me in the first day of school! :( WAIT! i'm leaving!?! NO GIGASHYUN! but your in my child which has no name and its a girl Which ima call Misty UGH! POKEMON? REALLY I DON'T LIKE THAT NAME! YOU SHUT YOUR FISH! anyway TODAY IS THE TEENAGE MUANUT NINJA TURTLES THE MOVIE OMG!!!!!! I DON'T CARE! GO away! anyway ima end this to see the new Tamagotchi epsiode bye but I will pause Kawaii MWHAA HAAA!   herasser
EEK COFFERTCHI HITTING! THAT'S BAD!


Edited by tamastar133, 08 August 2013 - 05:49 PM.

  • tinkeepie11 likes this

tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 09 August 2013 - 12:09 PM ( #46 )

yummy
  Thanks you so much Tinkeepie11 for liking some post it's means so much for me!                      

 

  And who ever voted it three stars Thanks YOU ROCK HOORAY! now it's time for Loggie log!  so Kawaii is still here because well duh I paused her.....  YEAH she paused meh why? oh right  what should be well MISTY'S name? the color? OH I KNOW BLUE!!! !!!!!!!!!!!!!!!! Yeah-no it should well pink! NO blue! we'll let her decide what's it gonna be pink? or that nasty color blue? PINK! yes pink! NO! pink is for girly girls like Tamastar I LIKE pink but I hate dresses and skirts! and shorts! I'm a TOMBOY!  yeah yeah will be MISTY?! THWIS COWLER me lwike it! NO DAD BLAME IT! well it looks pink-ish or red but yay well I'm ending this cause i'm too lazy to finish this :L MORE THANKS to Tinkeepie11 for liking and that person who voted thanks!  BWYE!  ONE MORE LOOK AND 600 views! OMG! also that pic omg

dude...

Edited by tamastar133, 09 August 2013 - 01:34 PM.


tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 09 August 2013 - 08:30 PM ( #47 )

 Today I shall say this When life gives you Lemons you make orange juice then the world wonders how you did it. BOO lame also I like Comic Sans :) whee But I should leave today also I don't wanna be with you when school starts. OH thanks I gonna take you be cause you are sooooo nice :o YEAH YEAH!!! -_- :rolleyes: Metal head in TMNT also came back In the movie tmnt showdown It was funny that the Kraag was attacking Metal from behind Donnie said "I SEE YOU" *shoots fire* LOL! also when he did something he's like this "ALL HAIL ME!!!" *something bad happens also this one "Because I wanted us to fail.... OVISELY I DIDN'T KNOW!" LOL AGAIN I don't care get a life also CATDOG WHUT!? PLEASE DON'T SAY HI-HO-DIGGITY! >:L Loser Sure I won't say it HI-HO-DIGGITY! :P HI OH Kawaii.YOU.MUST.COME.BACK.TO.TAMAGOTCHI.PLANET!!!! no okay DUDE LEAVE SO I CAN ENJOY TAMAGOTCHI'S AND GRAVITY FALLS AND TMNT!!!! okay bye ALso to hear Made me realise  gravity falls theme song whut BYE

shemoremelock
Hehe! :)

Edited by tamastar133, 09 August 2013 - 08:42 PM.


tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 10 August 2013 - 09:15 PM ( #48 )

shemoremelock
LOL I was lazy to update and busy earlier today also this will be small! A VERY SMALL UPDATE!!!! SMALL SMALL! SMALL small small small small... Okay here's Misty everyone CLAP OR ELSE YOU SMELL LIKE FISH!!!
dude...
shemoremelock

okay veryone good Mametchi guy from Gravity falls BEST SHOW EVER THAN TAMAGOTCHI! shut up HIIII IT's meh Misty!!! yayayayayay! MY MOMMY DITCHED! ME so now I live with this weirdo :o who's name is- OHH OKAY THATS IT! you don't need to know Misty's a little weird :P

herasser
  I AM NOT YOU FEMALE DOG!!! wait I dwont hwave fingerszfn swo hwo coutd me twake whutu nice to hear sooooo I WENT TO YOGURT LAND BUT NO IT WAS 7 PM AND I DIDN'T GET A RAFFLE TICETN NOOOLNHHBHFVIVFIUHVFIVFFBHHBVHBHB SO MAD!!!!  dude...
  MISTY HELLO fiah fish 0,o i'm leaving byyyyyeyeeee! hi HELLO ACK IT'S BRO THE MEMETCHI!!!! I have photos of him on my ipod :) GET OUT Yes really :D Go away i'm leaving bye well bye :o BWYE!!

 



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 11 August 2013 - 07:31 PM ( #49 )

Small update today I keep on pausing Misty but I feel so tired of taking care because school is starting soon in L.A so if I don't update tomorrow or in the past few days because of SCHOOL!! UGH!!! I HATE YOU SCHOOL!!!!! but soon i'll buy  a tamagotchi color a Tamagotchi spacy princess iD L or a Tamagotchi P's well  that's soon but hold on I need to un-pause Misty *un-Pause* *GASP* ugh SO HUNGRY FEED ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tamastar! WHAA!!!! *feeds Misty* I'M TO FULL!!!! WHY DID YOU DO THIS TO MWE! LIL OLD MWE!  UGH YOU SOUND LIKE LIL GIBON  anyway TOMORROW SHE WILL GROW i've been so busy lately cause of school bye! BYE!!!!!!!!!!!!!!



tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 12 August 2013 - 10:14 AM ( #50 )

                Hello fishies who are reading this my name is fishie Mabel what's yours?  oh why hello you Who are you twalking two? are we watching Blue's Clues? :D No... my sister is :P i'm doing a random thing fish....  also that photo I posted it's funny FACE IT! Oh DeAR -_- why do I even still live and what tomorrow am I going too? or staying? O n O????????? I don't know dude Uh... fish!

shemoremelock

SCHOOL STARTING TOMORROW NOOOOOOOO!!!!!!! ALSO i'm not even sure if tomorrow i'll update or not if I don't sorry I was too busy dying of school DAD BLAME IT!!!!!! well Misty's unpaused I think I know how to get a Mametchi potty! okay that's all bye!   

       Like and rate stars thanks!     yes or else the hamster will come for revenge from Tamacass's log


  • tinkeepie11 likes this

tamastar133

  • tamastar133 user photo
  • Group: TamaTalk Angelgotchi
  • Posts: 948 posts
  • Joined: 08-May 13

Posted 13 August 2013 - 04:05 PM ( #51 )

   HELLO FISHIES I'M BACK FROM MIDDLE SCHOOL with out Misty it was fine but I made new pals yay! UN-PAUSE ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yummy
DERP OKAY! *un-pause* so today I have no homework hold on need to go i'll edit this when I can finished bye! for now 
 
 
 
 
    *EDIT*: hella people just typing this with no care >:P! ugh I should change my pink color I do that once in while but UPDATE! MISTY's a blue thing with light on the top

Edited by tamastar133, 13 August 2013 - 05:17 PM.





Also tagged with one or more of these keywords: no comments