Jump to content


Photo
- - - - -

Puroperatchi


  • This topic is locked This topic is locked

KellyGirl

  • kellygirl user photo
  • Group: Members
  • Posts: 562 posts
  • Joined: 25-September 05

Posted 26 September 2005 - 07:56 AM ( #1 )

:o :) :D :puroperatchi: :puroperatchi:

Is it a good care tama? :)

Replies

15

Views

234

Started

26 Sep 2005

Last Post

30 Sep 2005

Reshin2

  • reshin2 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 21 posts
  • Joined: 17-September 05

Posted 26 September 2005 - 09:12 AM ( #2 )

Nope, I'm afraid it isn't. Most things with beaks aren't actually.

Kichiku

  • kichiku user photo
  • Group: Members
  • Posts: 9 posts
  • Joined: 15-September 05

Posted 26 September 2005 - 11:44 AM ( #3 )

What about a Dorotchi? (the ghost one) Is it easy to take care and why did my young Mimitchi become one? (good care,bad care etc.)

Fallen

  • fallen user photo
  • Group: Members
  • Posts: 394 posts
  • Joined: 30-May 05

Posted 26 September 2005 - 01:33 PM ( #4 )

What about a Dorotchi? (the ghost one) Is it easy to take care and why did my young Mimitchi become one? (good care,bad care etc.)

Just normal care. :) Not good or bad. :rolleyes:

hilaryduff_luvr12

  • hilaryduff-luvr12 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 259 posts
  • Joined: 09-August 05

Posted 26 September 2005 - 02:08 PM ( #5 )

You got one!? Cool!

luna_lovegood

  • luna-lovegood user photo
  • Group: Members
  • Posts: 118 posts
  • Joined: 10-September 05

Posted 26 September 2005 - 03:59 PM ( #6 )

is tarakotchi a good one or a bad one what about the fire ball thing

*tamafan!*

  • tamafan user photo
  • Group: Members
  • Posts: 1,629 posts
  • Joined: 05-August 05

Posted 26 September 2005 - 04:10 PM ( #7 )

is tarakotchi a good one or a bad one what about the fire ball thing

i think there both bad care...not the worst care though

*tamafan!*

  • tamafan user photo
  • Group: Members
  • Posts: 1,629 posts
  • Joined: 05-August 05

Posted 26 September 2005 - 04:17 PM ( #8 )

Nope, I'm afraid it isn't. Most things with beaks aren't actually.

well..thats not true!!!i took good care to get mine. :angry: besides its not a beak its part of its mouth

mesutchi and osutchi

  • mesutchi-and-osutchi user photo
  • Group: Members
  • Posts: 220 posts
  • Joined: 29-September 05

Posted 29 September 2005 - 01:31 PM ( #9 )

How do you get :wub:

jas604

  • jas604 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 644 posts
  • Joined: 08-August 05

Posted 29 September 2005 - 02:18 PM ( #10 )

it's a baby!!!!!!!! it hached form an egg is normal care god!!!!!!!!!!!!!

jas604

  • jas604 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 644 posts
  • Joined: 08-August 05

Posted 29 September 2005 - 02:20 PM ( #11 )

Nope, I'm afraid it isn't. Most things with beaks aren't actually.

oh my god!!!!!!!!! :huh: is a good care tama it's the most perfect care thing :wub:

tam_chick01

  • tam-chick01 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 400 posts
  • Joined: 01-September 05

Posted 29 September 2005 - 10:05 PM ( #12 )

IT IS VERY RARE AND IS SOOOO GOOD TO HAVE!!!! OMG OMG OMG YOU HAVE HIM :D

*tamafan!*

  • tamafan user photo
  • Group: Members
  • Posts: 1,629 posts
  • Joined: 05-August 05

Posted 29 September 2005 - 11:20 PM ( #13 )

IT IS VERY RARE AND IS SOOOO GOOD TO HAVE!!!! OMG OMG OMG YOU HAVE HIM ;)

it is??its not very rare for me

KittyCat102

  • kittycat102 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 406 posts
  • Joined: 22-August 05

Posted 30 September 2005 - 03:39 AM ( #14 )

I got it once. Sooo sweet. And unfortunately, ;) is not a great one, it's a normal. Besides, it might be bad and all, but still cute. Does it really matter if it's good/bad? You shouldn't reset just cuz it's a bad character. It gets worse, like my friend here discovered. She's mean to her Tama.

naughty

  • naughty user photo
  • Group: Members
  • Posts: 84 posts
  • Joined: 22-June 05

Posted 30 September 2005 - 10:26 AM ( #15 )

I got it once. Sooo sweet. And unfortunately,  <_< is not a great one, it's a normal. Besides, it might be bad and all, but still cute. Does it really matter if it's good/bad? You shouldn't reset just cuz it's a bad character. It gets worse, like my friend here discovered. She's mean to her Tama.

True...I never reset my poor Maskutchis (of course, I've had the best luck at slots with them.) Tarakotchi's the only one I reset simply due to it's continuous presence even on my version 2's.

You got a good chance of getting the fireball or the puroperatchi if you had bad parents... none of the teens are really good care/bad care after the first generation. You could treat your toddler PERFECT and get puroperatchi if its parent was a Kiwitchi, the crocodile dude, the elephant/whale thing, a Maskutchi or something else on the low end of the tama health spectrum. I really like that puroperatchi :furawatchi:, it's my fav teen.

ryta.k2

  • rytak2 user photo
  • Group: Retired TamaTalk Guides
  • Posts: 2,315 posts
  • Joined: 02-June 05

Posted 30 September 2005 - 01:54 PM ( #16 )

What about a Dorotchi? (the ghost one) Is it easy to take care and why did my young Mimitchi become one? (good care,bad care etc.)

dorotchi is average care and i really want 1!