Boricua Princess

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Boricua Princess

  • Rank

  • Birthday 12/23/1991

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Harrisburg PA
  • Interests
    Singing,Dancing,Reading,Shopping,and Doing MakeUp.

My Tamagotchis

  • Favorite Tamagotchi
    Tamagotchi id L princess spacey,Tamagotchi P's and Tamagotchi v4.5
  • Favorite Tamagotchi Character
    Meloditchi, Himespetchi, Moriritchi, Lovelitchi, Kirari, and Violetchi
  • Tamagotchis currently running
    Tamagotchi ID L Spacey Princess
  1. Just got violetchi as my adult.

  2. Watching some lifetime movie called Call Me Crazy: A Five Film..pretty good movie so far.

  3. Crazy stuff happened this week...

  4. OMG!!!! Seen the preview of the Hunger Games 2 Catching Fire on MTV Movie Awards it is gonna be Soooo Freakin Good

    1. Boricua Princess

      Boricua Princess

      The Hunger Games: Catching Fire - Exclusive Teaser Trailer

  5. Just got Mametchi as my adult AGAIN...That happens every time i have a boy its kinda annoying.

    1. Show previous comments  3 more
    2. Boricua Princess

      Boricua Princess

      Id l Princess spacey version

    3. Boricua Princess

      Boricua Princess

      This is like the 3rd or 4th time i got him :( i want something different...

    4. Puffy Snivy

      Puffy Snivy

      Then neglect it for a bit. Get a couple of care misses by leaving it for 15 minutes when it beeps. 2-3 gets you Shinshitchi. 4-5 nets you Kikitchi. 6+ gets you Spacytchi, but this applys ONLY if you get Hanikamitchi.

  6. cant wait to see my little baby nephew tomorrow. :)

  7. Aaawww R.i.P to my tama that died on my tamagotchi L.i.f.e. he was 3 yrs old....

    1. Boricua Princess

      Boricua Princess

       

      I really dont get how he died tho he had good health and he was happy...

      Hhhhmmm well i just think he was a ungrateful little Brat. :-P

    2. RNBWprincess

      RNBWprincess

      I had a tama die too. :(

  8. I got a Lovelitchi...Again..I really want Moriritchi :)

  9. Netflix kinda sucks hhhmmm thinking about letting them go...

  10. Been soooo busy this weekend need a break.

    1. KeroPyontchi

      KeroPyontchi

      Except that there's work/school tomarrow :P

  11. Choosing a lil hubby for my Lovelitchi. :)

  12. just got back from watching Spring Breakers i really like this movie i thought it was good.

  13. It doesn't feel like spring at all its still cold outside and snowing...this weather is so weird .

  14. Got Hapihapitchi as my pet :)

    1. ChamametchiandMametchi
    2. Mamapatchi

      Mamapatchi

      I can never get Hapihapitchi :(