hagakrure

Last Post Wins 2: electric boogaloo

Recommended Posts

20 minutes ago, Tacoburritotchi said:

EVERYBODCAN.

NOT ME. :(

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Penguin-keeper said:

NOT ME. :(

Well,Change your Colors to look like Rainbow!

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 mushiking

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

BEATLES-- oh wait no they're just the bugs

...woah that's actually quite cool ngl 😮

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why this still Continues?

 

We want People WIN FOR THE LAST  TIME BEFORE IT ENDS COMPLETELY AND WE WONT PLAY THIS GAME!

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Tacoburritotchi said:

@Knighttchi's Ballad, I just went to Canada for my birthday! (which was in March btw)

Yay! Things were much more relaxed in March. Did ya get any souvenirs? Drink any maple syrup? Have a pancake?

Funnily enough, Leo, when this topic stops, winning wont mean anything. It means something now because people care enough to keep posting. If people stopped posting, that would mean they don't care anymore. I like how the spammy nature of this topic means yah can talk about anything. I even wanted to ask some people questions which would, of course, cause them to post.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Image

trust no one not even yourself

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

What about your cat? They seem trustworthy - and they're so fwuffy-wuffy :kusatchi:

Also, why is that guy in green named after the "large" size at Starbucks?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

well that same guy pictured above is allergic to cats so

also ¯\_(ツ)_/¯

Edited by x.Optimistic
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Knighttchi's Ballad said:

Yay! Things were much more relaxed in March. Did ya get any souvenirs? Drink any maple syrup? Have a pancake?

Funnily enough, Leo, when this topic stops, winning wont mean anything. It means something now because people care enough to keep posting. If people stopped posting, that would mean they don't care anymore. I like how the spammy nature of this topic means yah can talk about anything. I even wanted to ask some people questions which would, of course, cause them to post.

Wait. Drink maple syrup? (We did bring back a bottle and souvenirs, yes.) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Knighttchi's Ballad said:

Yay! Things were much more relaxed in March. Did ya get any souvenirs? Drink any maple syrup? Have a pancake?

Funnily enough, Leo, when this topic stops, winning wont mean anything. It means something now because people care enough to keep posting. If people stopped posting, that would mean they don't care anymore. I like how the spammy nature of this topic means yah can talk about anything. I even wanted to ask some people questions which would, of course, cause them to post.

SPAM  IS NOT ALLOWED ON TAMATALK:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

maskutchi w beetle:

Drawing%2B%25281%2529.png

 
 
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, leogames2012 said:

SPAM  IS NOT ALLOWED ON TAMATALK:P

in this topic anything goes! (within reason, of course)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2020 at 8:25 AM, Tacoburritotchi said:

Wait. Drink maple syrup? (We did bring back a bottle and souvenirs, yes.) 

I kinda meant "eat it with things" but since it is a liquid, the proper verb is probably "drink". I should add that Canadians don't go around having glasses of maple syrup with their lunches or anything like that. It's mostly a pancake or baking thing.

14 hours ago, x.Optimistic said:

in this topic anything goes! (within reason, of course)

Yep. I think the general rule of thumb was that since this is a family-friendly forum, don't say anything you wouldn't say in front of a child. So in your case, @leogames2012, don't add anything your mama wouldn't be proud of XD You can practically do anything else man, like add in reams of rainbow text or rant about your favourite shows. The last post wins, after all :kusatchi:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.