Jump to content


Photo
- - - - -
NO COMMENTS

mY tamagotchis LIFE



  • Please log in to reply

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 22 June 2005 - 04:37 AM ( #1 )

Well yesterday i got two TamaV2!!! :lol: I was really excited! So i pull out the tabs and ones a boy the other is a girl(secretly yelling I got a pair yessssssssssssssss!!!!!). So any way they bothe turn into the star (new character!soo happy).then it is time for bed(for them anayway not me-to early for sleeping-).Well thats all gota wait till they wake up :huh: (dont like waiting) :D

Replies

31

Views

851

Started

22 Jun 2005

Last Post

18 Jul 2005

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 22 June 2005 - 08:36 AM ( #2 )

Omg they woke up(yay!!!!!!!11 :() Name:Daisie Age:0-1 Stage:Toddler Training:|||||| Character:Hitodetchi Weight:12lbs. Name:Dizzy(my best friend recommened it) Age:0-1 Stage:Toddler Training:|| Character: Hitodetchi Weight:12lbs.

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 22 June 2005 - 08:44 AM ( #3 )

Oh they are just sooo adorable! :( Anyway i hope the turn into the apple (i think its name is ringgotchi :()But anything is fine.but ive already connected them a lot and Dizzy(boy) is always very nice but Daisie is always mean to him.i hope they will still havea babe. I need to potty train them though. :( i just hope im a good parent :( !!! ill keep u pll posted when i can! :(

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 22 June 2005 - 04:12 PM ( #4 )

[COLOR=purple]Well i just got back from the swimming pool. I took Dizzy and Daisie too even though they r *allergic* to water :angry: :wacko: . But checked on them every couple of minutes.I want them to evole already :mellow: (i am very unpatient :huh: ) Well they're just rolling around right now :D . P.S. Daisie has all her traning level bars(yay!!),but i have to work on Dizzys :lol: Stats the same ill keep updated -_-

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 23 June 2005 - 06:53 AM ( #5 )

YAY!!!!!!! ^_^ they evolved!!!Daisie turned into Ringotchi(i hpe im spelling right) :( and Dizzy turned into I think UFOgotchi( :D Im not sure cause it looks like a UFO with a Tamagotchi On top. If u really know wat it is please PM me,thanx Anyway I hope they evolve into somethin' like Mimitchi or ............................................

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 23 June 2005 - 06:58 AM ( #6 )

  • Name:Daisie
  • Age:1
  • Generation:1
  • Training:full
  • Character:Ringotchi
  • Weight:20lbs
  • Name:Dizzy
  • Age:1
  • Generation:1
  • Training:5
  • Character:UFOgotchi (i think) :D
  • Weight:20lbs


TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 23 June 2005 - 10:23 AM ( #7 )

Well, Daisie and Dizzy haven't been doing much :P . Just floating around and of such sort.Played a few games with them.Conected. Well I'll just keep u updated if something exciteing occors. :huh:

AmiCosmo

  • amicosmo user photo
  • Group: Members
  • Posts: 17 posts
  • Joined: 11-June 05

Posted 23 June 2005 - 09:42 PM ( #8 )

The * UFO * Thing is called a, Yu-fotchi..... For real..

Love everyone!!! :lol:

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 23 June 2005 - 09:49 PM ( #9 )

The * UFO * Thing is called a, Yu-fotchi..... For real..

Love everyone!!! :lol:

Thanx ;) i appreciate it !!! :P :D :D

AmiCosmo

  • amicosmo user photo
  • Group: Members
  • Posts: 17 posts
  • Joined: 11-June 05

Posted 24 June 2005 - 08:21 AM ( #10 )

:lol: No Prob! Glad I could help!!!

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 24 June 2005 - 09:16 AM ( #11 )

:D No Prob! Glad I could help!!!

UM i have a question both of my tamagotchis(dizzy + daisie) have full training is that good? :lol:

AmiCosmo

  • amicosmo user photo
  • Group: Members
  • Posts: 17 posts
  • Joined: 11-June 05

Posted 24 June 2005 - 01:06 PM ( #12 )

Yes, in the book it says, The more training bars the better....

:lol: Love yall'

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 24 June 2005 - 07:08 PM ( #13 )

OMG my tamagotchis will evolve 2morrow !!!!!!!!!!!!!!!111 :D YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: ;) :D I'll tell ya wat they evolved into 2morrw ;)

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 25 June 2005 - 08:52 AM ( #14 )

:D :huh: :lol: :( ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR they havent evolved and they're already 3yrs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CAN SOME1 TELL ME Y??????????? :angry:

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 26 June 2005 - 05:45 AM ( #15 )

OK now they're both 4yrs old and haven't EVOLVED :( :( :( :lol: :angry: :angry: !!!!!!!!!!!!!!!! Does any1 now why?

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 26 June 2005 - 07:23 AM ( #16 )

:( :( :( :( :( :( This is what happened:my best friend came over with her sister, her sister is very BRATTY and she took my tamagotchis and ran to the bathroom loked the door before i got there and reseted them!!!!!!!!!!!!! I didnt get them back till she left. She is soooo mean!!!!!!!!!!!!!! :lol: :angry: :angry: :( :( :(

Helmethead

  • helmethead user photo
  • Group: Members
  • Posts: 535 posts
  • Joined: 07-May 05

Posted 26 June 2005 - 07:33 AM ( #17 )

wow i have a v2 too its a yu-fotchi too.

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 26 June 2005 - 07:37 AM ( #18 )

Well now it's not Dizzy and Dasie it's Josh and Isaac! :lol: They just finished taking a nap. :( I think they should be evovlving soon! :angry: Awww they're crying ! Praised them! YaY they're OK now. Ill keep updating when i can!!! :( :angry:

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 28 June 2005 - 09:05 PM ( #19 )

I am soooooo sorry ub guys for not updating :D Its just that i accidently forgot my tamagotchis at my dads house! :huh: :o :huh: And thats y they turned into oniontchi :D :D :angry: :angry: whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

TamaGirl13

  • tamagirl13 user photo
  • Group: Members
  • Posts: 57 posts
  • Joined: 17-June 05

Posted 30 June 2005 - 10:13 PM ( #20 )

Well i guess it aint so bad :D having oniontchis :huh: Anyway they should be adults by 2morrow or after :D :lol: Anyway Ill be leaving soon to Florida for a vacation :D ;) B) So i am not sure if ill be able to update BUT my cousin is bringing her laptop maybe she'll let me use it :D :D B)




Also tagged with one or more of these keywords: no comments